Kategorie

Właścicielem witryny internetowej www.laroka.pl jak i sklepu na niej prowadzonym jest firma laroka z Częstochowy zajmująca się sprzedażą odzieży włoskiej.

Naszą ambicją jest oferowanie swoim klientom oferty oraz obsługi na najwyższym poziomie. Dzięki minimalizacji kosztów i wielu międzynarodowym kontaktom jesteśmy w stanie zaproponować najlepsze na rynku ceny. Prócz tego gwarantujemy szybkość w realizacji dostaw i fachową poradę na temat doboru odzieży.

Dane Firmy

laroka
ul. Śląska 22/16
42-200 Częstochowa
mobile (+48) 509 857 579

NIP 5732642628
REGON  242702938

Numer konta bankowego dla przelewów z terenu Polski :

Bank : Raiffeisen Bank
Numer konta :PL13 1750 0012 0000 0000 2595 2316


UWAGA PROSIMY WSZYSTKICH KLIENTÓW DOKONUJĄCYCH PRZEDPŁATY ZA ZAMÓWIONY TOWAR O PODAWANIE W TYTULE PRZELEWU NR ZAMÓWIENIA , POZWOLI NAM TO W SZYBKI SPOSÓB ZIDENTYFIKOWAĆ WPŁATĘ.

1. Zamówień w naszym sklepie można dokonywać poprzez formularz  zamówień, każde z zamówień złożonych w ten sposób jest traktowane jako umowa kupna sprzedaży dokonana za pośrednictwem Internetu. Każdy klient bez względu na formę dokonania zamówienia tzn. przez telefon lub za pośrednictwem panelu sklepu internetowego akceptuje poniższy regulamin.  

2. Każdy z klientów logujących się lub dokonujących zakupów w naszym sklepie bez logowania wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę laroka.
Firma laroka przetwarza i przechowuje dane klientów witryny internetowej www.laroka.pl zgodnie z polskim prawem a w szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.  (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z pzn. zm.).

3. Firma laroka zastrzega sobie prawo do nie realizowania zamówień które budzą nasze wątpliwości np. niepełny adres, przesadna ilość zamówionego jednorazowo towaru bez skorzystania z zakładki zamówienia hurtowe, brak numeru kontaktowego itp.  
Jednocześnie wymagamy od każdego z klientów podania aktualnego numeru telefonu stacjonarnego bądź komórkowego oraz adresu e-mail w celu kontaktu w sprawie zamówienia. W przypadku zamówień za pośrednictwem kuriera nie podanie numeru telefonu komórkowego automatycznie uniemożliwia ich realizację.

4. Sklep działa przez 24 godziny na dobę i przez okrągły rok. Oznacza to że każdy z klientów może składać zamówienie bez względu na porę dnia. Nie oznacza to jednak że nasz personel pracuje 24 godziny na dobę. Telefony w naszej firmie działają od 9 do 17 – od poniedziałku do piątku, natomiast w soboty jesteśmy do dyspozycji klienta od 9 do 15.

5. Wszystkie ceny podane w sklepie  www.laroka.pl są cenami w zł polskich i zawierają podatek VAT.  
Firma laroka zobowiązuję się informować swoich klientów o zmianach cen które mogą wystąpić po złożeniu zamówienia, jeżeli cena w takim przypadku nie będzie odpowiadać klientowi zamówienie będzie od razu anulowane.  
Przygotowanie towaru do wysyłki zajmuje nam od 24 do 72 godziny w dni robocze. Firma laroka nie pracuje jedynie w niedziele. Wszystkie paczki są więc wysyłane od poniedziałku do soboty ( włącznie ) za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. W przypadku braku jakiegoś produktu klient jest informowany w ciągu 24 godzin otrzymując jednocześnie termin realizacji zamówienia lub propozycję zakupu podobnego produktu z asortymentu innej firmy. Klient może również zrezygnować z części zamówienia.

6. Otrzymany produkt może nieznacznie różnić się wyglądem od produktu na zdjęciu z powodu iż zdjęcie nie zawsze oddaje w 100 % rzeczywistość.

7. Firma laroka zobowiązuje się do maksymalnie szybkiej realizacji składanych zamówień. Opóźnienia bądź błędy w dostarczeniu paczek spowodowane przez Pocztę Polską lub firmę kurierską są reklamowane na wyraźny wniosek klienta. Reklamacje będą składane w trybie natychmiastowym do w/w firm. Z uwagi na różny czas jaki Poczta Polska lub firma kurierska potrzebują na rozpatrzenie reklamacji klient będzie informowany na bieżąco o postępach procedury reklamacyjnej.

8. Zamówienia dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. W przypadku kiedy klient jest już zalogowany w naszym sklepie ale pragnie by wysyłka dotarła na inny adres prosimy o umieszczenie tej informacji w komentarzu do zamówienia. Jeżeli nie będzie takiej informacji paczka zostanie wysłana na adres z formularza zamówień. Wszelkie informacje o zmianach adresu, koloru, ilości i rodzaju asortymentu przyjmujemy jedynie drogą mailową, oznacza to że nie uznajemy zmian dokonywanych za pośrednictwem połączeń telefonicznych ,komunikatora gg, czy portalu społecznościowego. Wycofanie zamówienia jest możliwe do póki zamówienie ma status niezrealizowanego w momencie zmiany statusu na „zamówienie wysłane” jego wycofanie nie jest już możliwe a wszelkie koszty związane z nieodebraniem paczki ponosi klient.

9. W sprawach reklamacji w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z naszym biurem lub magazynem. W przypadku gdy klient odbiera od kuriera lub listonosza uszkodzona przesyłkę zawsze robi to na własne ryzyko. Firma laroka nie uwzględnia reklamacji dotyczących uszkodzonych paczek i gwarantuje że paczki które opuszczają ich siedzibę są kompletne i nienaruszone. Jednocześnie informujemy że przyjęcie uszkodzonej paczki uniemożliwia jej reklamacje w przypadku braków lub uszkodzeń zawartości. Polecamy każdemu z klientów w takim przypadku odmowę przyjęcia przesyłki z powodu jej uszkodzenia.

10. Kupując produkty w naszym sklepie można zwrócić towar do 14 dni roboczych bez podania przyczyny , zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Adres do zwrotu towaru zostanie przekazany kupującemu po otrzymaniu od niego informacji o tym , ze chce dokonać zwrotu do sprzedającego. Zwrot lub wymiana towaru odbywa się zawsze na koszt klienta. Warunkiem zwrotu pieniędzy na konto lub adres osobisty klienta jest to że towar jest w stanie nienaruszonym czyli jego opakowanie nie jest uszkodzone, nie nosi śladów użytkowania oraz posiada komplet metek ,które zawsze dołączane są do sprzedawanych produktów. Firma laroka nie przyjmuje reklamacji używanych bądź uszkodzonych produktów.

11. W przypadku zaginięcia paczki spowodowanego przez Pocztę Polską S.A. lub Kuriera firma laroka zobowiązuje się do natychmiastowego złożenia reklamacji u przewoźnika. Czas reklamacji przedłuża się w takim przypadku o czas potrzebny firmie przewozowej do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Poczty Polskiej S.A. czynności wyjaśniające trwają jeden miesiąc, w przypadku Kuriera nawet do trzech miesięcy. Firma laroka zobowiązuje się do zwrotu zagubionego towaru lub ekwiwalentu pieniężnego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania odszkodowania od przewoźnika wymienionego wyżej. Zwrot pieniędzy odbywa się zawsze za pomocą przelewu bankowego na konto uprzednio wskazane przez osobę dokonującą reklamacji.

12. Promocje w sklepie www.laroka.pl nie łączą się z innym promocjami oznacza to że kupujący przy zakupie towaru z darmową wysyłką nie może liczyć na darmową wysyłkę innych produktów nie objętych taką promocją, chyba że w opisie przedmiotu znajduje się taka informacja. Produkty z kategorii promocje nie zliczają się również do ogólnego obrotu z zamówienia który upoważnia do odbioru dodatkowych prezentów lub darmowej wysyłki.

13. Kupując produkty w naszym sklepie, udzielasz sprzedającemu pełnomocnictwa do zawarcia umowy o świadczeniu usług w jego imieniu z Pocztą Polską w celu sprzedaży za jej pośrednictwem zakupionego towaru i przekazujesz na ten cel środki niestanowiące dodatkowego dochodu sprzedającego.

14. Każdy z klientów dokonując zakupów w naszym sklepie akceptuje jednocześnie powyższy regulamin i zezwala na wysyłanie do niego ofert marketingowych za pośrednictwem email.

15. Firma laroka zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i poleca klientom ponowne zapoznanie się z nim przy dokonywaniu nowego zamówienia, ponieważ każdy zakup łączy się bezpośrednio z jego akceptacją.

16. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.